حجاب خون بهای شهیدان

حجاب خون بهای شهیدان

خاطرات . زندگینامه
حجاب خون بهای شهیدان

حجاب خون بهای شهیدان

خاطرات . زندگینامه

ختم صلوات

پیشاپیش سالروز بعثت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله  پیشگاه مقدس مولایمان مهدی صاحب الزمان ارواحنافداه و محبین و عاشقان حضرت مبارک و فرخنده باد.

آقا ! بیا که بی تو پریشان شدن پس است. 

 از دوری تو پاره گریبان شدن پس است. 

   کنعان دل بدون تو شادی پذیر نیست.  

  یوسف! ظهور کن که پریشان شدن پس است.....



با عرض سلام خدمت شما دوستان گرامی به اطلاعتان می رسانیم که در وبلاگ حجاب خون بهای شهیدان است وآروزی جهان ( مهدی صاحب الزمان )ختم صلوات به مناسبت عید بزرگ مبعث به نیت سلامتی امام زمان علیه السلام وخوشنودی قلب نازنین آن حضرت و تعجیل درفرجش و هدیه به محضر مبارک حضرت ختمی مرتبت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله برگزارمی شود لذا ازشما علاقه مندان خواهشمندیم لطفا درصورت تمایل تعداد و نام خود را اعلام کنید درضمن محدودیت زمانی ندارد..... 

باتشکر

 

اجرتان بامولا


دل با صلوات محرم اسر
          سیمرغ شود بلند پــــرواز شود
                    فرمود پیامبر که با هـر صـلوات
                            درهای اجـابت دعـــــــــا باز شود



 

اسامی شرکت کنندگان درادامه ی مطلب:

خادم الشهدا (2000)


تعداد صلوات ها:2000

سلامتی چادرم



سلامتی دخترایی که نمیتونن مدافع باشن و برن جنگ

ایها الداعش

سپاه و بسیج و حزب الله را فاکتور بگیر

حواست به من باشد

دختر شیعه زاده ای هستم که

شهادت را ازمادرم زهرا به ارث دارم

و صبوری را ازعمه زینب

و شجاعت را ازدخترکی 3ساله...

من سلاح هایی دارم که بااسمش جانت به لرزه می افتد

چــــادرمــــــ

سربنــــد یافاطـــمه

دلگرمـــــی به ســقا

فرمـــان ســیــدعلـــــی

حواست باشد....

گرنگاه چپ کنی سمت حرم

جانت را با خونت میخرم

کلنـــــا عباسکـــــ یا زینبــــ‌♡

سلامتی آقامون صاحب الزمان صلوات ......modafean313haram.blog.ir

عاشقانه ای برای حجاب؛

عاشقانه ای برای حجاب؛ 


گاهی تو را به دست باد می سپارم تا نوازش کند وجود نازنیت را…

گاهی زیر باران خیس می‌شوی تا شسته می‌شوی؛


تنت زخمیست، می دانم، و باران مرحم زخم است!


و گاهی زیر آفتاب داغ می‎سوزی و سرخ می‌شوی از عطش، اما همچنان بر وفاداریت به من استواری…!


گاهی سر به زیر گرمای وجودت می‌کشم و تو را پناه اشک‌های خویش می‌سازم…


و چه راز داری که ماجرای اشک‌هایم را در دلت نگاه می‌داری، در سکوتی ابدی!


چه خوب است که هستی نازنینم!

 


چه خوب است که تیرگی را به جان می‌خری تا دنیایی زیر سایه‌ات روشن بماند!

 

وجودت سنگری است ما بین من و آنچه با من در عناد است و تو، چه زیبا دشمنانم را ناامید می‌کنی،


از به‌دست‌آوردن غنیمتی حتی ناچیز! 


و چه پر ماجرایی، تاریخی برای بودنت خون داده است؛


از قرن‌ها پیش دغدغه بوده‌ای …


از قرن‌ها پیش ارزش …!


ای شاهد به جای مانده از  کربلا…!


ای شاهد به‌جای‌مانده از ماجرای در و دیوار و آتش…!


چه والا مقامی که  آقایم_حسین هنگامه‌ی شهادت چشمانش نگران هتک حرمت به تو بود!


چه گوهر مقام، که جوان‌های بسیار استوار بودنت را با خون خود به معامله گذاشتند، خون دادند و نفس…؛


که تو پای بر جا بمانی… که حفظ شوی!


سال‌ هاست تن زخمی تو مرحم زخم است…

ای همیشه استوار و جاودان…


ای همیشه با صلابت،بمان و باز هم ایستادگی کن .


ای_سیاه_ساده_ی_سنگین


دست_از_سرم_بر_ندار .

جادرم زیباترین رنگ دنیاست


چادرم سیاه ترین رنگ جهان هم که باشد باطنش رنگیست..اگر تو فقط سیاهی اش را میبینی .ایراد از چادر من نیست!از چشمان توست!! عمیق تر بنگر..


چادرم سیاه ترین رنگ جهان هم که باشد باطنش رنگیست..


اگر تو فقط سیاهی اش را میبینی .


ایراد از چادر من نیست!از چشمان توست!! عمیق تر بنگر..